2015.06.09

„Mobile dla Menedżerów” recenzja książki

"Mobile dla Menadżerów" to książka której Aula Polska patronuje. Książka szczególna ponieważ napisana przez Marcina Zarembę - jedną z osób, która organizowała spotkania w czasie 8 lat istnienia Auli...

mobiel dla menadżerów marcin zaremba

Marcin Zaremba napisał książkę w której opisuje w bardzo klarowny ale również przystępny dla czytelnika nie będącego geekiem czy inżynierem jak powinny zachodzić procesy organizacji pracy nad aplikacjami mobilnymi, tworzenia założeń, kontroli i egzekucji.

„Mobile dla Menadżerów” znajdziemy również przemyślenia autora dotyczące zagadnień związanych z „długiem technologicznym”, jakością pracy, technikami agile czy kondycją polskiego rynku tworzenia aplikacji mobilnych.

„MdM” to unikalna pozycja na polskim rynku ponieważ napisana została przez osobę z praktycznym doświadczeniem z branży, twórcę wielu aplikacji i osobę zarządzającą zespołami tworzącymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Dla kogo jest to książka? Autor kieruje ją do kilku grup czytelników:
– menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
– osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
– pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Po przeczytaniu „MdM” czytelnik będzie w stanie wycenić projekt, dokonać szkiców założeń, poprowadzić projekt oraz ocenić jego wykonanie. Taka wiedza jest niezbędna dla każdej osoby zaangażowanej w projekty mobilne – po stronie klienta, agencji interaktywnej czy software house’u.