Grzegorz Miłkowski, Katarzyna Bienussa

ContentHouse
Prezes zarządu w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE, Business Development Manager

Grzegorz Miłkowski jest właścicielem i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MOBILECLICK.pl oraz MARKETINGLINK.pl – internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie. Współtworzy również pierwszy polski portal o sprzedaży – BiznesMusiSprzedawać.pl.

W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”.

Katarzyna Bienussa jest Business Development Manager w agencji ContentHouse, w której odpowiada za rozwój współpracy biznesowej firmy. Związana jest z branżą marketingową od ponad 12 lat. Zaczynała w branży SEO,  następnie jej kariera rozwijała się w agencjach interaktywnych i performance marketingowych oraz w Grupie Money.pl.

Współorganizator Akademii Marketingu.
W codziennej pracy ma nieustanny kontakt z klientami, co owocuje ogromnym doświadczeniem w analizowaniu ich potrzeb i dobieraniu właściwych rozwiązań. W swojej karierze zawodowej odpowiadała za rozwój relacji z takimi markami jak m.in. GRUPA PSB, Centra Handlowe Auchan, Lenovo, Roleski czy K2 .