Jacek Opaluch

(ur.1974) – 9 lat doświadczenia w projektowaniu dla nowych mediów. Grafik, projektant, ilustrator, flashowiec. Potem niezależny konsultant i dyrektor kreatywny. Pracuje, pracował i współpracował przy takich brandach jak Nokia, Play, Coca Cola, Ikea, Carlsberg, Deutsche Bank, Winiary i wiele innych. Prywatnie stara poruszać się po obrzeżach szeroko pojętego wpływu Internetu…

(ur.1974) – 9 lat doświadczenia w projektowaniu dla nowych mediów. Grafik, projektant, ilustrator, flashowiec. Potem niezależny konsultant i dyrektor kreatywny. Pracuje, pracował i współpracował przy takich brandach jak Nokia, Play, Coca Cola, Ikea, Carlsberg, Deutsche Bank, Winiary i wiele innych. Prywatnie stara poruszać się po obrzeżach szeroko pojętego wpływu Internetu na społeczeństwo i jednostkę. Zmiany w kulturze, oddziaływania pomiędzy on- i offlinem, estetyka i wpływ technologii na marketing. Prowadzi blog by the way ( www.seventhmodel.com/blog/ ) oraz zudlich ( www.zudlich.pl/blog ). Obecnie dyrektor artystyczny w K2 Internet SA ( www.k2.pl ).