Jan Zając

Badacz internetu, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Współtwórca Sotrendera, narzędzia wspierającego lepsze decyzje w marketingu w social media, nagrodzonego Aulerem w 2013 r.

Badacz internetu, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Współtwórca Sotrendera, narzędzia wspierającego lepsze decyzje w marketingu w social media, nagrodzonego Aulerem w 2013 r. i wyróżnionego w konkursie Innowator Mazowsza. Prezes Zarządu firmy badawczo-doradczej SmartNet Research&Solutions. Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i Uniwersytetu w Leuven. Autor kilkunastu publikacji naukowych i kilkudziesięciu raportów badawczych. Częsty prelegent na konferencjach i warsztatach branżowych. Trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Prywatnie lubi czytać papierowe książki, jeździć rowerem i spędzać czas z małżonką (własną).