Michał Warda

(ur.1974) – historyk dizajnu, krytyk, konsultant w dziedzinie grafiki użytkowej i brandingu. Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W latach 1999-2006 muzealnik, pracownik Muzeum Plakatu w Wilanowie, gdzie prowadził m.in. cykl wystaw przeglądowych pt. Salon Plakatu Polskiego. Członek honorowy oraz współtwórca Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, kurator wystaw przeglądowych oraz konferencji stowarzyszenia. Publikował…

(ur.1974) – historyk dizajnu, krytyk, konsultant w dziedzinie grafiki użytkowej i brandingu. Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W latach 1999-2006 muzealnik, pracownik Muzeum Plakatu w Wilanowie, gdzie prowadził m.in. cykl wystaw przeglądowych pt. Salon Plakatu Polskiego. Członek honorowy oraz współtwórca Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, kurator wystaw przeglądowych oraz konferencji stowarzyszenia. Publikował m.in. na łamach pism “Digit. Technologia i projektowanie”, “2+3D. Grafika plus produkt”, “Piktogram”, “Almanach AMS”. Obecnie niezależny konsultant, współpracuje m.in. z agencją brandigową BNA, wydawnictwem AGM Grupa Mediowa. Właściciel studia ALE. Brand&Design Consulting.