Paweł Sala

Managing Director and co-founder @ FreshMail

Nazywam się Paweł Sala i od ponad 10 lat jestem gorącym ewangelizatorem mądrego wykorzystania email marketingu. Przez ten czas współpracowałem z wieloma markami takimi jak Loreal, Orange, Triada, Philips, Skoda, Neckerman, Answear, wspólnie opracowując najbardziej efektywne sposoby komunikacji z ich subskrybentami. Nasze kampanie wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane na takich konkursach jak Golden Arrow, Mixx Awaords, Kreatura czy Webstar Festival.

Jestem współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym FreshMaila – najbardziej popularnego narzędzia do email marketingu w Polsce, a także mam nadzieję, jednego z najbardziej przyjaznych rozwiązań z jakich może korzystać marketer. Co miesiąc ponad 150 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 1 000 000 000 wiadomości za pomocą FreshMaila co sprawia, że czuję się bardzo cholernie dumnym.