Rafał Kołodziej

GreenHat
Strateg, projektant usług, założyciel firmy Greenhat Service Design, w której od kilku lat doradza firmom i instytucjom publicznym w zakresie strategii i projektowania usług.

W praktyce realizował procesy w oparciu o logikę design thinking m.in. dla takich firm jak Allegro, Raiffeisen, POLBANK, ERGO HESTIA, Volkswagen Group Polska, Amica Wronki SA, Urząd Patentowy, ING Bank Śląski, Euler Hermes, Tatrzański Park Narodowy, SWPS, Składy VOX, YES, SELENA, NIVEA.

Rozpoczął pracę w Katedrze Badań Marketingowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, by po kilku latach odejść do praktyki. Przez 6 lat był szefem strategii agencji reklamowej TEQUILA (http://www.tequilapolska.pl/), która w tym czasie była wybierana Agencją Roku w Polsce (6 razy z rzędu). W ramach grupy TBWA (http://www.tbwa.pl/) tworzył i zarządzał firmą CONNECT, która specjalizowała się w konsultingu komunikacyjnym. Prowadzi zajęcia z nowych modeli biznesowych i strategii biznesowych na studiach podyplomowych w SWPS, a także prowadzi kurs strategii przy Szkole Strategii Marki SAR.

Współautor programu i kierownik merytoryczny studiów Projektowania usług. Jest także mentorem projektów start-up’owych w zakresie projektowania modeli biznesowych. Autor wielu artykułów na temat strategii i projektowania usług. Popularyzator wiedzy z tego zakresu, jako uczestnik wielu konferencji jak również autor bloga www.co-creation.bblog.pl.