Tomasz Jamiński

Grupa OLX
Head of Consumer to User Data Team Europe Grupa OLX

Swoje doświadczenie w obszarach e-commerce, business intelligence oraz badań rynkowych zdobywał zarówno w domenie online, jak i FMCG. Posiada unikalne zrozumienie mechaniki i kultury obu tych światów. Energię czerpie z podejmowania ciekawych wyzwań biznesowych i przecierania nowych szlaków. Pasjonuje się budowaniem interdyscyplinarnych zespołów, zbudowanych z krytycznie myślących liderów. Skoncentrowany na rozwoju silnych stron każdego człowieka. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prywatnie mąż i tata, dla którego dbanie o rodzinę i ciepło domowe jest najważniejsze. Fotograf z zamiłowania. Aktywny sportowo – trenuje aikido oraz taniec.