2011.11.17

O Apple, błędach i docieraniu do klienta

Aulę rozpoczęliśmy panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Artura Kurasińskiego. Tematem przewodnim był fenomenu rozwoju firmy Apple. Jacek Jankowski opowiedział jak jeden z programów telewizyjnych bratał się z facebookiem i co z tego wyszło. Jakich błędów nie udało się uniknąć, a co zakończyło się sukcesem. Adam Zygadlewicz opowiedział o projekcie, nad którym […]

Aulę rozpoczęliśmy panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Artura Kurasińskiego. Tematem przewodnim był fenomenu rozwoju firmy Apple.
Jacek Jankowski opowiedział jak jeden z programów telewizyjnych bratał się z facebookiem i co z tego wyszło. Jakich błędów nie udało się uniknąć, a co zakończyło się sukcesem.
Adam Zygadlewicz opowiedział o projekcie, nad którym pracował od roku. Podzielił się doświadczeniem jak dotrzeć do ludzi, którzy nie mają ochoty zapoznać się z Twoją ofertą. W jaki sposób budować team handlowców, a przy udawanej rekrutacji zdobyć wiedzę o rynku.

Zdjęcia dzięki Piotrowi Galasowi znajdują się tutaj.
Zdjęcia dzięki Robertowi Janiszewskiemu znajdują się tutaj.