2012.11.22

PR spółek technologicznych

Kolejne spotkanie Aula Polska. Ponownie w Akademii Leona Koźmińskiego. Tym razem pod lupę weźmiemy PR spółek technologicznych.

Jak wygląda PR spółek technologicznych. Jak się za to zabrać?

Ile to kosztuje i za co faktycznie się płaci.

1. Sebastian Stępak (Ciszewski MSL)
„PR i technologie – kanony walki” 2. Magdalena Górak (Profeina)
„Za co biorą kasę agencje PR i dlaczego tak dużo?”3. Mateusz Krogulec (Livebrand Communications)
„Jak się robi PR w spółkach technologicznych”

4. Artur Bednarz (Groupon Polska)
„Wyzwania, przed jakimi stają startupy w fazie rozwoju,
czyli jak PR może pomóc w kreowaniu wizerunku firmy
godnej zaufania klientów, partnerów biznesowych i inwestorów”

Zapisz się: www.aula86.evenea.pl