2018.06.15

Customer Experience

W środę, 4 lipca 2018 roku spotkamy się na szóstej już edycji Auli Polskiej Kraków! Tym razem tematem głównym będzie “Zaskakujący Customer Experience”. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w sali konferencyjnej w Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1 o godzinie 19:00. Prelegenci podzielą się z nami wiedzą o tym, jakie znaczenie […]

W środę, 4 lipca 2018 roku spotkamy się na szóstej już edycji Auli Polskiej Kraków! Tym razem tematem głównym będzie “Zaskakujący Customer Experience”.

Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w sali konferencyjnej w Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1 o godzinie 19:00. Prelegenci podzielą się z nami wiedzą o tym, jakie znaczenie ma budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów (nie tylko w e-commerce).


Mikołaj Winkiel (Brand24) opowie o tym, jakie 7 kroków pozwoli zbudować dobrą relację z klientami w sieci, z kolei Marcin Majzner (Cupsell.pl) podzieli się konkretnymi przykładami Customer Care w e-commerce na podstawie własnych case studies. Piotr Sadowski (Webankieta.pl, Ankietka.pl) wyjaśni, po co nam efekt WOW, a Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas, CRASH Mondays) umieści człowieka w centrum uwagi, wyjaśniając nam znaczenie budowania doświadczeń w mediach społecznościowych.


Nie czekaj, aż skończą się wejściówki – zapisz się już dziś!


Patroni wydarzenia: 

Urząd Miasta Krakowa, Marketer+, Biznes Musi Sprzedawać, Social Press, IAB, Dziennik Internautów, Polskie Stowarzyszenie Marketingu, Marketing przy Kawie, Marketing i Biznes, Poradnik Przedsiębiorcy, alterWEB, Cena Biznesu, OMGKRK, CRASH MONDAYS, Kraków Enterprise Mondays, Kraków miastem startupów


Organizator

 

Regulamin wydarzenia dostępny jest tutaj.