O nas

 

fundacja_aula_polska

AULA POLSKA jest prowadzona w ramach Fundacja Aula Polska

REGON: 361718315
NIP: 5252620905
KRS: 0000561688

HISTORIA:

Aula Polska została stworzona w 2007 roku przez Krzysztofa Kowalczyka (pomysłodawcę) i Artur Kurasińskiego.

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.

Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

AULA POLSKA to społeczność – skupiona wokół regularnych spotkań inicjatywy. Darmowe spotkania odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Od 2007 roku na ponad 200 bezpłatnych spotkaniach inicjatywy AULA POLSKA zaprezentowało się ponad 500 mówców, którzy wygłosili 600 prezentacji, a wysłuchało ich ponad 15000 gości. Ponieważ większość spotkań jest rejestrowana na wideo liczba widzów powiększa się cały czas.

AULA POLSKA to najstarsza inicjatywa tego typu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej ciesząca się ogromny zainteresowanie mediów jak i samego środowiska.

Twórcy Auli i osoby, które wybitnie wpłynęły na rozwój Auli:

Krzysztof Kowalczyk 

Pomysłodawca i drugi z „ojców założycieli” Auli. Orędownik zasady „5 minutowych prezentacji” a następnie długich rozmów w kuluarach z towarzyszeniem pizzy. Naturalny „match maker” swatający przedstawicieli inwestorów ze startupami. Niewyczerpane źródło pomysłów, które inni potem z trudem realizują. Lub nie. Partner zarządzający spółki UBIK Business Consulting.

Artur Kurasiński 

Jeden z dwóch „ojców założycieli” Auli. Niestrudzony twórca kolejnych projektów internetowych i nie tylko. Archetypiczny przedsiębiorca. Cięty komentator świata e–biznesu i startu-pów na swoim blogu „AK74.pl”. Wielbiciel gier role–playing i piłki halowej.

Igor Dzierżanowski 

Pełen energii koordynator organizacyjny spotkań Auli. Naturalnie uzdolniony konferansjer lubiący to zajęcie, co widać i słychać. Łączy zamiłowanie do niezależności i subkultur z umiejętnym obracaniem się w świecie agencji marketingowych – bez kompromisów w materii artystycznej. Prezes Europejskiej Fundacji Kultury Miejskiej.

Jan Rychter 

Organizator TechAuli, gdzie poruszane są tematy, których „normalny” człowiek nie jest w stanie pojąć. Twórca firmy, w którą zainwestował koncern Sony. Zapalony fotograf dokumentujący spotkania Auli. Jego obiektywy są jaśniejsze niż większość prezentacji. Obecnie niezależny konsultant.

Maciej Budzich 

Wielbiciel mediów, a wręcz mediafun.pl. „Pierwszy kamerzysta Rzeczpospolitej” niestrudzenie rejestrujący spotkania dla potomności. Łącznik Auli ze światem mediów, PR i DTP. Pilnie poszukujący sprawdzonego procesu klonowania, ponieważ aktualnie ze smutkiem musi opuszczać imprezy branżowe w połowie ich trwania, aby zdążyć na następne (które także musi przedwcześnie opuszczać).

Michał Małyszko 

Fan Auli od jej początków. Chciałby pomóc wszystkim we wszystkim, ale – co ciekawe – nie daje rady. Zainteresowania ma równie szerokie – od typografii, przez telekomunikację, do typologii charakterów ludzkich. Prace wszelakie wykonuje z chęcią. Mediator.

Marcin Zaremba

Fan mobile. Jest współzałożycielem elektronicznego magazynu dla inwestorów i przedsiębiorców technologicznych Proseed oraz współorganizatorem Auli Polskiej. Współtwórcą i wykładowcą naApp Academy.

Darek Zieliński 

Opiekun KreoAuli, gdzie musi łączyć wodę z ogniem: artystyczną wolność twórców z komercyjnym ciśnieniem rynku. Rozładowuje to napięcie poprzez bitwy ilustratorów – jak dotychczas (na szczęście) bezkrwawe… Wie, jak trudno jest pogodzić funkcjonalność z estetyką – jest głównym projektantem graficznym w Gadu–Gadu S.A..

Jakub Cyran

Od września 2011 współorganizator i prowadzący Aule.

Maja Szybińska

Od września 2012 z powodzeniem kieruje Aulą pod kątem organizacyjnym.

***

Dimaq

Od października 2016 roku Aula Polska jest Partnerem Dimaq – pierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dimaq definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

AKREDYTACJA

 

CHCESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O AULI?

Kontakt dla mediów i partnerów

Krzysztof Syrek

tel.: 516 649 207