Czego nas nauczył projekt Phobos?

Marek Antoniuk (WeCodeForFood)

Phobos – projekt który zdobył kilka nagród, poczynając od pierwszej – I-go miejsca w polskich finałach konkursu Imagine Cup 2014, w głównej kategorii Innovations, a kończąc na złotym medalu na targach Brussels Innova 2014. Został stworzony z myślą o rewolucji w psychoterapii (przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości, hełmu Oculus Rift oraz Xbox Kinect) i nie zakończył swego żywota po konkursie. Dla przypomnienia, drużyna WeCodeForFood to: Marek Antoniuk, Łukasz Balukin, Wojciech Bancarzewski, Mariusz Dobrowolski, Anna Skobodzińska jako grafik oraz Maciej Kopczyński jako mentor drużyny.
Co się z nim działo? Czego nauczył on swoich tworców? Dlaczego wprowadzanie innowacji do medycyny jest niezwykle trudnym wyzwaniem? O tym, jaką drogę przebył projekt, jaki potencjał drzemie w Oculus Rift oraz dlaczego polskim startupom desperacko potrzebny jest kapitał – opowie Marek Antoniuk – lider zespołu WeCodeForFood, twórców Phobosa.

O tym i o innych projektach WeCodeForFood możecie poczytać na stronie ich nowej firmy ABBD Software.