Jak startup ma rozmawiać z telekomem? Budowa skutecznego kanału sprzedaży w modelu B2B4C.

Witold Walczak (Huawei Technologies)

– jaka jest struktura rynku sprzedaży urządzeń i rozwiązań do telco w Pl
– „rozmawiam z operatorem” – jak uniknąć wielu spotkań i rozczarowań
– jak zorganizowany jest operator a jak firmy które z sukcesem sprzedają do niego
– jaka jest różnica pomiędzy sprzedażą do operatora a sprzedażą z operatorem
– realia rynku telco w PL (co można sprzedać i w jakich ilościach, skąd się biorą oferty za 1 PLN)
– czy dobry produkt to gwarantowany sukces ? – jak zbudować ofertę dla operatora
– co to kanały b2c a b2b
– mocne i słabe strony obu stron czyli jak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
– procesy, terminy, budżety
– sygnały pozytywne, negatywne, neutralne
– Pułapki (trade, psucie ceny itp.).
– Sukcesy i porażki…..