Wybierz miasto
  • wszystkie
  • Białystok
  • Gdynia
  • Kraków
  • Lublin
  • Łódź
  • Olsztyn
  • Poznań
  • Rzeszów
  • Szczecin
  • Toruń
  • Trójmiasto
  • Warszawa
  • Wrocław

Menu główne

Przejdź do głównych treści
Przejdź do treści pobocznych
  • Home
  • Spotkania
  • Partnerzy
  • Mówcy
  • Wystąpienia
  • Aula TV
  • Aulery
  • Dla prasy
  • Wsparcie
  • Aktualności
  • O Auli
  • Kontakt
Menu
Strona główna»Wystąpienia»,,Jak wydobyć więcej z danych – gdy metody ilościowe mówią co, ale nie mówią jak.”

Aula Polska

Promujemy kulturę przedsiębiorczości technologicznej

POZNAń #18 Analityka w świecie online marketingu - 2017.12.05

,,Jak wydobyć więcej z danych – gdy metody ilościowe mówią co, ale nie mówią jak.”

Tomasz Jamiński (Grupa OLX)

Kategorie:

analizamarketing

Newsletter

Dotychczasowi mówcy

Jesteśmy dumni, że na każde spotkanie możemy zapraszać fantastycznych ludzi.

Marek Borzestowski

Michał Brański

Krzysztof Kowalczyk

Alek Tarkowski

Centrum Cyfrowe
Zobacz wszystkich
To miejsce czeka na Twoje zdjęcie!
Zostań mówcą Auli PolskiejSkontaktuj się z namiinfo@aulapolska.pl

Aula Polska

Promujemy aktywnie kulturę przedsiębiorczości technologicznej.

Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego stale wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.

Śledź nas:
  • Wsparcie
  • O auli
  • Kontakt
  • Zostań mówcą
  • Zostań mecenasem
  • Partnerzy
  • Strona główna
  • Spotkania
  • Aktualności
  • Mówcy
  • Wystąpienia
  • Aula TV
  • Dla mediów

© 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.

Design & UI: Ola Drachal; Code: WPinternals.pl.

Ten serwis używa plików cookies, czyli tak zwanych ciasteczek. Obsługę cookies można wyłączyć w ustawieniach każdej przeglądarki. Dowiedz się więcej

. Zamknij