CZEGO SIĘ NAUCZYSZ NA TYCH WARSZTATACH?
* Jak przygotować i przeprowadzić z sukcesem kampanią na Kickstarterze
* O czym pamiętać przed, w trakcie i po kampanii
* Jak zbudować plan marketingowy
* Jak radzić sobie z problemami w trakcie kampanii
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH?
* Każdy, kto planuje kampanię na Kickstarterze
* Osoby, które chcą pomagać, bądź komercyjnie tworzyć kampanie na Kickstarterze
* Osoby, które z ramienia VC bądź innego podmiotu chcą oceniać takie kampanie
PODSTAWOWE INFORMACJE O WARSZTATACH:
* Warsztaty są stacjonarne i odbędą się 26-go lutego w Warszawie.
* Koszt 750 zł netto (992,5 zł brutto) z możliwością wystawienia faktury.
* Uczestnictwo jest możliwe po wpłacie pieniędzy na konto: Artur Kurasiński, Szpitalna 4m8a, 00-031 Warszawa nr konta: 50 1020 5558 1111 1466 0170 0064 do dnia 18 lutego (wpłaty proszę opisać: Imię i nazwisko + dopisek „KS warsztaty luty 2020”). UWAGA! ZOSTAŁO JUŻ TYLKO 5 MIEJSC!
* W trakcie warsztatów będzie dostępna kawa i herbata za darmo oraz pizza w przerwie obiadowej (jeśli nie lubisz pizzy to będziesz miał godzinę przerwy na znalezienie w pobliżu miejsca warsztatów innego posiłku).
* Miejsce: Biznes Spot ul. Nowogrodzka 56a (kameralny budynek w ścisłym centrum Warszawy, ukryty przed zgiełkiem i hałasem metropolii, przy ul. Nowogrodzkiej 56a, tuż obok Hotelu Marriott)
* Osoba prowadząca warsztaty: Max Salamonowicz (doświadczony praktyk, który na kampaniach na KS pozyskał kilka milionów złotych na różnych produktach w Polsce i za granicą)
* Grupa będzie liczyć maksymalnie 35 osób.
* Czas trwania: 8 godzin (start o godzinie 9:00 i koniec o 17:00)
* 2-3 przerwy kawowe i jedna obiadowa
* Co będzie potrzebne: coś do notowania (kartka papieru, laptop).
Z góry uprzedzamy: nie będzie można rejestrować warsztatów w formie audio / video!
AGENDA WARSZTATÓW:
1. Kickstarter w pigułce [30m]
2. Case studies kampanii [30m]
3. Czy Kickstarter to odpowiednia platforma dla mojego produktu? [30m]
4. Etapy: [1h]
* pre-kickstarter: komunikacja, budowa masy krytycznej, draft
* day zero: komunikacja, reakcja, egzekucja
* kampania po day zero: komunikacja, zasięgi, ucieczki
* tuż po kampanii: zarządzanie oczekiwaniami
* po kampanii – pledge manager: zarządzanie tłumem
* fulfillment: dostawy i praktyki rynkowe
5. Q&A [30m]
PRZERWA
6. Q&A [30m]
7. Przygotowanie do pracy w grupach [30m]
* wytłumaczenie zasad pracy na case study
* podział na grupy
* przyznanie zadań
8. Praca w grupach – etap pre-kickstarter [30m]
9. Praca w grupach – etap day zero [30m]
10. Praca w grupach – etap kampania po day zero [30m]
11. Podsumowanie pracy w grupach [30m]
12. Q&A + podsumowanie warsztatów [30m]
Jeśli masz dodatkowe pytania związane z warsztatami to bardzo chętnie odpowiem na wszystkie pisemnie (artur@revolver.pl) albo ustnie (tel 601 32 80 52)