Wybierz miasto
  • wszystkie
  • Białystok
  • Gdynia
  • Kraków
  • Lublin
  • Łódź
  • Olsztyn
  • Poznań
  • Rzeszów
  • Szczecin
  • Toruń
  • Trójmiasto
  • Warszawa
  • Wrocław

Menu główne

Przejdź do głównych treści
Przejdź do treści pobocznych
  • Home
  • Spotkania
  • Partnerzy
  • Mówcy
  • Wystąpienia
  • Aula TV
  • Aulery
  • Dla prasy
  • Wsparcie
  • Aktualności
  • O Auli
  • Kontakt
Menu
Strona główna»Wystąpienia

Aula Polska

Promujemy kulturę przedsiębiorczości technologicznej

1234...»

Wystąpienia (1-10) z 52

Kategorie:

WszystkieAIanalizaAR i Mixed RealityAula o auliaulerybezpieczeństwobig databitcoincontent marketingcrowdfundingcustomer experiencedesigndesign thinkinge-commercee-usługiedukacjaemail marketingfinansefintechgryhardwarehostingHRinwestowanieIoTkryptowalutym-commercemarketingmedycynamentoringmobilenowe technologiepersonal brandingpodatkiPRprawoprezentacjeradioreklamaseosocial mediasprzedażstartupsuccess storiestelewizjausługi głosoweUXvirtual realityVRwspółpraca

Marketing 2020. Wygrają liczby czy relacje?

KRAKóW #9 Co nas czeka w digital marketingu w 2020 roku? - 2020.01.22
Monika Kasperczyk (FreshMail)
0

Brand purpose – czy cel uświęca środki?

KRAKóW #9 Co nas czeka w digital marketingu w 2020 roku? - 2020.01.22
Jacek Szlak (Marketing przy Kawie)
0

Rehumanizacja zdehumanizowanej konwersji – jak nie zwariować w świecie zautomatyzowanej i nieskutecznej sprzedaży

KRAKóW #8 Skuteczne narzędzia ecommerce - 2019.06.11
Łukasz Kozłowski (Thulium)
0

,,Analiza kampanii Adwords – jak wiele danych możemy pozyskać? Jak na ich podstawie optymalizować kampanie?

POZNAń #18 Analityka w świecie online marketingu - 2017.12.05
Łukasz Chwiszczuk (MediaGroup)
0

,,Jak wydobyć więcej z danych – gdy metody ilościowe mówią co, ale nie mówią jak.”

POZNAń #18 Analityka w świecie online marketingu - 2017.12.05
Tomasz Jamiński (Grupa OLX)
0

,,Czy Google Analytics prawdę Ci powie? Jak nie interpretować danych w Google Analytics, aby nie wyciągać pochopnych wniosków.”

POZNAń #18 Analityka w świecie online marketingu - 2017.12.05
Anna Zalewska (Widoczni)
0

SMS’s not dead

KRAKóW #3 Skuteczna reklama – jak to zrobić? vol. 2 - 2017.12.12
Andrzej Ogonowski (SMSAPI)
0

Szybka reakcja to nie wszystko, czyli Real Time Marketing w praktyce

POZNAń #14 Własna marka w Social Media - 2016.10.19
Jakub Biel (Solgaz)
0

Otwarty Gdańsk – pożytek z otwartych danych

WARSZAWA #137 VR + Mobile + Edukcja - 2016.01.28
Tomasz Nadolny (Miasto Gdańsk)
0

„Olive Green” by SuperMemo czyli jak połączyć edukację z filmem akcji

WARSZAWA #137 VR + Mobile + Edukcja - 2016.01.28
Krzysztof Biedalak (SuperMemo)
0
1234...»

Newsletter

Wszelkie informacje dotyczące Newslettera znajdziesz w jego regulaminie, zaś informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym te dotyczące administratora danych oraz odbiorców danych, w polityce prywatności.

Dotychczasowi mówcy

Jesteśmy dumni, że na każde spotkanie możemy zapraszać fantastycznych ludzi.

Krzysztof Kowalczyk

Michał Brański

Adam Badowski

CD Projekt Red

Marek Borzestowski

Zobacz wszystkich
To miejsce czeka na Twoje zdjęcie!
Zostań mówcą Auli PolskiejSkontaktuj się z namiinfo@aulapolska.pl

Aula Polska

Promujemy aktywnie kulturę przedsiębiorczości technologicznej.

Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego stale wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.

Śledź nas:
  • Wsparcie
  • O auli
  • Kontakt
  • Zostań mówcą
  • Zostań mecenasem
  • Polityka prywatności
  • Regulamin newslettera
  • Strona główna
  • Spotkania
  • Aktualności
  • Mówcy
  • Wystąpienia
  • Aula TV
  • Dla mediów
  • Partnerzy

© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone.

Design & UI: Ola Drachal; Code: WPinternals.pl.

Ten serwis używa plików cookies, czyli tak zwanych ciasteczek. Obsługę cookies można wyłączyć w ustawieniach każdej przeglądarki. Dowiedz się więcej

. Zamknij