#4
2015.11.18

Aula Crowdfunding

Podczas czwartej Auli w Lublinie dowiemy się: Czy equity crowdfunding  jest nową szansą na pozyskanie inwestorów? oraz Jak zarabiać pieniądze na zbieraniu pieniędzy, czyli crowdfunding i pokrewne seriwsy od podszewki. Na te pytania odpowiedzą nam Arkadiusz Regiec ( Beesfund ) oraz Michał Korba ( iWisher.pl )  już 18 listopada (środa) w Lublinie. Zapraszamy! Partnerami wydarzenia […]

#3
2015.03.19

Aula Inwestorska

Podczas trzeciej Auli w Lublinie dowiemy się: Jaki są główne grzechy startupów? Seed Capital czy wyjazd do Doliny Krzemowej? Co oznacza 4 razy F? Na te pytania odpowiedzą nam Tomasz Czapliński (SpeedUp Group), Anna Prończuk (Business Link Lublin) oraz Tomasz Małecki (Lubelski Park Naukowo Technologiczny)  już 19 marca (czwartek) w Lublinie. Zapraszamy! Partnerami wydarzenia […]

#2
2015.02.05

Modna Aula

Podczas drugiej Auli w Lublinie dowiemy się: Czy w trzy lata da się zbudować markę odzieżową? Dlaczego wąsy potrzebowały internetu? Na te pytania odpowiedzą nam Paweł Kocon (Fun in Design), Patrick Deba (Mustache) oraz Konrad Ozdowy (Mustache) już 5 lutego (czwartek) w Lublinie. Zapraszamy! Partnerami wydarzenia są firmy: Star Technology oraz Business Link Lublin

#1
2014.10.30

Budowanie społeczności

Podczas pierwszej Auli w Lublinie dowiemy się, jak ważne jest budowanie społeczności. Opowiedzą nam o tym Jakub Prószyński (Pijaru Koksu), Patryk Szałachwij (HYENT) oraz Przemysław Giska (Erudion) już 30 października (czwartek) w Lublinie. Zapraszamy!

Spotkania w innych miastach
Warszawa#167
2019.03.14

SOFTWARE HOUSES

Jak powinna przebiegać współpraca na linii startup <> software house? Czego wymagać, jak wyceniać, wzajemnie sobie nie przeszkadzać?

2018.12.11

UX i optymalizacja

  Szymon Słowik (takaoto.pro) opowie o tym, dlaczego content marketing jest tak ważny i jak go wykorzystać w optymalizacji. Marcin Kociuba (FreshMail) poda konkretne wskazówki służące takiej optymalizacji strony, aby liczba subskrybentów była jak największa.   Maria Leńczuk i Małgorzata Fajgier (Edisonda) wyjaśnią jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, aby klienci lubili w nim kupować. […]