Adam Dyba

IAB Polska
Członek IAB Polska

Rocznik ’73.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Lubelskiej, członek IAB Polska. Na studiach obok nauki robił różne rzeczy, zakładał radio wycieczkowe, nagrywał komiksy radiowe, rozdawał bilety do teatru, organizował sympozja i był ankieterem. Wakacje zwykle spędza w górach, ma na swoim koncie: Rysy (Tatry, Polska), Mitikas (Olimp, Grecja), Mulhacen (Sierra Nevada, Hiszpania), Mount Blanc (Alpy, Francja), Jabal Toubkal (Atlas, Maroko).

Na rynku reklamy internetowej od 1997 roku, czyli od samego komercyjnego początku. Twórca i założyciel IDMnet pierwszej w Polsce agencji mediowej zajmującej się tylko reklamą internetową, która przekształciła się w internetową sieć reklamową.

Współtwórca zmiany strategii w brokerze internetowym ClickAd, od klasycznego brokera do firmy typu lead generation.

Autor wielu publikacji na temat reklamy webowej. Budował strategię promowania się w Internecie dla takich klientów jak Jobpilot.pl, Trader.pl, LUKAS Bank. Prowadzi także szkolenia i zajęcia ze studentami z marketingu interaktywnego.

Obecnie prezes dwóch spółek: Afilo, która zajmuje się marketingiem afiliacyjnym oraz AdAction — pioniera na rynku reklamy w grach komputerowych i aplikacjach mobilnych.

Zainteresowania: reklama, turystyka górska, wycieczki rowerowe, dobre wina, smooth jazz

Największe marzenie: zdobyć świata szczyt (dosłownie)