Jakub Prószyński „Pijaru Koksu”

Z wykształcenia socjolog. Karierę rozpoczynał w agencji Think Kong jako junior social media consultant. Następnie doświadczenie zdobywał w faceADDICTED jako community manager, a od stycznia do października 2013 w Carrot jako social media consultant (strategia i community management). Od października 2013 community manager w Monday PR, gdzie jest głównym specjalistą…

Z wykształcenia socjolog. Karierę rozpoczynał w agencji Think Kong jako junior social media consultant. Następnie doświadczenie zdobywał w faceADDICTED jako community manager, a od stycznia do października 2013 w Carrot jako social media consultant (strategia i community management). Od października 2013 community manager w Monday PR, gdzie jest głównym specjalistą w zakresie planowania działań w mediach społecznościowych dla nowych i bieżących klientów.

Jest wielkim entuzjastą marketingu, public relations i social mediowym geekiem, a przede wszystkim blogerem (autor Pijaru Koksu Blog). Prelegent na Warsztatach Clik Apps, Social Media Poznań, Czwartku Social Media oraz Tweetup Polska. Z branżą social media związany od 2011 roku. Pracował między innymi dla Adobe Polska, Agito.pl, ASUS Polska, CAT, Costa Coffee, Friskies, Grolsch Polska, Kompania Piwowarska, Łowicz, MTV Mobile, Netia (Biznes to Rozmowy) oraz T-Mobile.