Mariusz Przybył

Strategic Director, Managing Partner BNA (Brand Nature Access) W biznesie corporate i brand identity od przeszło 15 lat. Współtwórca, prezes zarządu i dyrektor strategiczny agencji Brand Nature Access – BNA, jednej z firm w grupie Corporate Profiles DDB, specjalizującej się w tworzeniu marek oraz identyfikacji wizualnej. Autor publikacji w mediach…

Strategic Director, Managing Partner BNA (Brand Nature Access)

W biznesie corporate i brand identity od przeszło 15 lat. Współtwórca, prezes zarządu i dyrektor strategiczny agencji Brand Nature Access – BNA, jednej z firm w grupie Corporate Profiles DDB, specjalizującej się w tworzeniu marek oraz identyfikacji wizualnej. Autor publikacji w mediach branżowych, konsultant, autor szkoleń w zakresie brandingu i fenomenologii marki. Nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 w przemyśle reklamowym za stworzenie logo Polski. Współtwórca wielu projektów nagradzanych w Europie (Francja, Anglia), na świecie (USA) oraz w Polsce (Złote Orły, KTR, EFFIE).

Współautor rozwiązań brandingowych marek takich jak m.in.: Telekomunikacja Polska, Tyskie, Lech, Empik, N (telewizja nowej generacji), Swiat Książki, House, Link4, Reserved, Lukas Bank, Polbank, ING, Meritum Bank.

Wystąpienia