Mateusz Ossowski

Dyrektor Operacyjny w Callpage. Menadżer sprzedaży, trener szkoleń, wykładowca i publicysta w zakresie marketingu. Z branżą internetową związany jest od 2012 r. Wdrażał systemy zarządzania i strategie kampanii marketingowych w takich firmach jak: Proama, PWN, Kontigo, EY, BMW, Porsche, Grupa Netsprint, Cursor (Grupa OEX), Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska, Xevin Consulting,…

Dyrektor Operacyjny w Callpage. Menadżer sprzedaży, trener szkoleń, wykładowca i publicysta w zakresie marketingu. Z branżą internetową związany jest od 2012 r. Wdrażał systemy zarządzania i strategie kampanii marketingowych w takich firmach jak: Proama, PWN, Kontigo, EY, BMW, Porsche, Grupa Netsprint, Cursor (Grupa OEX), Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska, Xevin Consulting, Gaspol, Shell, Eholiday, GroupeSEB, Oktawave, Telepizza, BNI, Aasa Polska, Birdcore, Michelson, Budapester, Union Investment. Współpracował przy tworzeniu strategii marketingowych z największymi agencjami i domami mediowymi w Polsce: K2, VML, GroupM, Mec, Value Media, Cube Group, Promo Agency, Meetrics. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Collegium Civitas i Uczelni Łazarskiego. Prelegent na około 60 imprezach branżowych w Polsce, Londynie i Tel Awiwie. Od pracy ucieka interesując się cyberbezpieczeństwem i nurkowaniem technicznym.