Rafał Jarosz

Trener biznesowy, menadżer i konsultant

Rafał Jarosz – trener biznesowy, menadżer i konsultant. Od 9 lat związany z obszarem obsługi Klienta i sprzedaży – jako szef projektów i analityk biznesowy. Kilka lat odpowiadał za relacje z klientami i realizację projektów w kilkusetstanowiskowym call center outsourcingowym.

Specjalizuje się w obszarach rozwiązań procesowych, podnoszeniu efektywności operacyjnej, analityce biznesowej dla front i back-office oraz wymiarowaniu rozwiązań technologicznych klasy call/contact center i CRM. Jako trener zajmuje się jakością i skutecznością obsługi klienta, sprzedaży oraz zarządzania projektami.

Twórca projektu KlinikaCallCenter.pl, prelegent i prowadzący podczas wielu konferencji związanych z branżą call/contact center (Siła Telemarketingu, Computerworld, Insitute for International Research, Netvision). Audytor w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”.

Uczestniczył w realizacji projektów dla takich firm jak PKN Orlen, RWE, PZU, Telekomunikacja Polska, Grupa ERGO Hestia, Polkomtel, PTC Era, TUiR Warta, Canal+ Cyfrowy, Sanitec Koło, Cefarm, Media Regionalne, Getin Bank, Medicover, Orbis, Wolters Kluwer, i wiele innych.

Realizowane projekty pozwoliły mu zebrać doświadczenie również w zakresie nadzorowania realizacji wdrożeń opartych o rozwiązania call/contact center oraz CRM zarówno czołowych dostawców na świecie jak i rozwiązań lokalnych.